Reviews
Proaktywna obsługa klienta
Cześć. Otrzymałem kamerę i przetestowałem ją po pełnym naładowaniu, przechodzi w tryb offline, a bateria rozładowuje się bardzo szybko w mniej niż godzinę.Aktualizacja: po zwrocie kamery otrzymałem uprzejmą wiadomość od zespołu obsługi klienta Arebi Cam, wyjaśniając, w jaki sposób najlepiej go obsługiwać i oczekiwania dotyczące wydajności. Dodatkowo przepraszam za moje doświadczenie i proponuję przesłanie nowego kompletu. Doceniam inicjację i gest, za co poprawiam ocenę.
27.05.2020
Powiązane produkty
213,6 zł 178,0 zł
133,5 zł 106,8 zł
120,1 zł 75,6 zł
Polecane produkty
178,0 zł 120,1 zł
271,4 zł 269,0 zł
Powiązane artykuły
Polecane artykuły