Reviews
Działa wspaniale dla mojego Mini Cooper Countryman All4 PHEV
W miarę jak wszyscy przechodzimy z samochodów z silnikiem spalinowym na pojazdy PHEV i pojazdy elektryczne, pojazd EVSE staje się koniecznością. Ładowałem swojego PHEV-a z gniazdka 110 V, co zajmowało mi prawie siedem godzin, a poza tym często wychodziłem z domu bez całkowicie naładowanego akumulatora. Ten EVSE, w połączeniu z zainstalowaną przeze mnie wtyczką NEMA 14-50, skraca czas ładowania do około 1 godziny i 45 minut! Właściwie byłoby szybciej, ale samochód nie pozwala na więcej niż około 15 amperów. Po naciśnięciu przycisku ładowanie zmienia się z 16, 26 na 32 ampery. Ja swój trzymam na 16A. Kabel jest długi i nie twardnieje na zimno. Jedyne, czego mi brakowało, to wspornik do mocowania części adaptera. W przeciwnym razie jego ciężar będzie ciągnął za wtyczkę w gniazdku i będzie trzepotał wszędzie. Z tyłu znajduje się otwór na śrubę, ale kiedy przykręciłem śrubę do ściany i powiesiłem, cienki plastik odpadł. Samo w sobie nie pękło, ale nadal się odpryskiwało. W końcu udało mi się zdobyć te zaciski wspornikowe, aby rozwiązać ten problem. Prosta zawieszka rozwiązałaby ten problem i powinna zostać dołączona. Ale i tak dałem 5 gwiazdek.
13.08.2023
Powiązane produkty
151,3 zł 119,0 zł
178,0 zł 129,0 zł
155,7 zł 119,0 zł
164,6 zł 119,0 zł
160,2 zł 119,0 zł
146,8 zł 109,0 zł
Polecane produkty
195,8 zł 197,0 zł
Powiązane artykuły
Polecane artykuły
Popularne wyszukiwania